Na Androidzie mamy tyle kombinacji wersji systemu ze sprzętem, że wyskoczenie błędu aplikacji, to tylko kwestia czasu. Co więc zrobić, gdy wyskoczy komunikat aplikacja została zatrzymana?

Po pierwsze, zgodnie z podstawową zasadą pracy na jakimkolwiek urządzeniu elektronicznym, w razie problemów, sprzęt należy wyłączyć, odczekać minutę i włączyć ponownie. Jeśli to nie działa, to wchodzimy do ustawień telefonu, następnie wybieramy aplikacje i dotykamy nazwy programu, który sprawia nam kłopoty. Potem trzeba uruchomić wyczyść pamięć podręczną i wyczyść dane. To, teoretycznie powinno rozwiązać większość problemów.  

Ostateczną próba wygrania walki z uporczywym błędem może też być usunięcie wszelkich danych z telefonu przez przywrócenie ustawień fabrycznych - stracimy wtedy wszystkie dane, aplikacje i ustawienia, ale smartfon będzie "jak nowy". Jeśli zaś po tym dalej wyskakuje błąd, to oznacza to, że albo aplikacja napisana jest z błędem, albo nie jest kompatybilna z naszym modelem słuchawki i nic się już raczej nie da z tym zrobić - pozostaje tylko czekać aż w kolejnej wersji programu błąd zostanie usunięty.