By była jasność, i dziś to, co pokazują panowie na filmie, jest możliwe. Można wyedytować każdą klatkę filmu z osobna i wprowadzić na niej dowolny obraz. Zwykły program do grafiki i trójwymiarowego modelowania jak 3D Max skazuje grafika na setki godzin uciążliwej pracy.

Program, o którym tu mowa, właściwie surowy algorytm spisany jako linijki kodu w C++, pozwala na montaż jednej klatki w ciągu 5 minut. Wydaje się, że powoli. Zapewniamy, nawet na tym poziomie to potężne osiągnięcie. Tym bardziej, że twórcy nie pisali programu pod kątem wydajności ani prostoty działania.

Z komentarzy pod filmem w serwisie Vimeo (zamieszczamy poniżej) wynika, że chcą uczynić kod powszechnie dostępnym, tak by każdy zainteresowany mógł uczynić z niego użytek. Na stronie projektu (link pod filmem) jest też do ściągnięcia pełna dokumentacja.


p

Strona projektu

Dokumentacja