Działający w oparciu o najnowszą odsłonę platformy Android pierwszy tablet w portfolio firmy Samsung – Galaxy Tab, na przełomie października i listopada zagości na polskim rynku. Duży  7- calowy ekran dotykowy, mocny procesor 1GHz, dostęp do szybkich technologii transferu danych W-Fi 802.11 n, Bluetooth 3.0, HSUPA/HSDPA Mbps, przeglądarka z obsługą Flash oraz charakterystyczne dla najnowszych smartfonów Samsung narzędzie Social Hub sprawiają, że Galaxy Tab jest w pełni multizadaniowym i niezawodnym rozwiązaniem.

Poręczny tablet łączy w sobie funkcje do tej pory zarezerwowane dla netbooków, zaawansowanych smartfonów i przenośnych odtwarzaczy multimediów. Wachlarz zastosowań Galaxy Tab można dowolnie modyfikować dzięki dostępowi do sklepów z aplikacjami Samsung Apps oraz Android Market.

Zaawansowane zaplecze sprzętowe Galaxy Tab stanowi doskonałe uzupełnienie dla możliwości platformy Android. Natomiast dostęp do usług Google oraz autorskie rozwiązania w oprogramowaniu Samsung m.in. zestaw narzędzi odpowiedzialnych za integracje danych i kanałów w obszarze komunikacji – Social Hub, e-książek i e-czasopism – Readers Hub oraz muzyki
– Music Hub pozwolą doskonale uporządkować komunikacyjną i multimedialną stronę życia właściciela tabletu.

Samsung Galaxy Tab będzie dostępny na polskim rynku na przełomie października i listopada.
W sugerowanej cenie detalicznej 2999 zł.