Sprzedaż 1,5 mln egzemplarzy zajęła „Wiedźminowi” trzy lata. „Sniper: Ghost Warior”, który niedawno chwalił się podbojem światowych rynków, po miesiącu od debiutu sprzedał 500 tys. egzemplarzy. Po tej informacji inwestorzy oszaleli i rzucili się do kupowania akcji City Interactive, spółki, która stworzyła grę. Wczoraj stopa zwrotu z inwestycji w tę firmę, licząc od początku roku, przekraczała 600 proc. Imponujące?

"Two Worlds II", gra fabularna stworzona przez polską firmę Reality Pump, w ciągu zaledwie trzech tygodni od debiutu sprzedała milion egzemplarzy. I to tylko w samej Europie, bez najbardziej lukratywnych rynków - m.in. USA i Wielkiej Brytanii.

Tam dopiero się pojawi, a eksperci wieszczą, że kolejny milion pęknie bez problemu. Reality Pump działa na polskim rynku od początku lat 90. Przed laty zasłynęła grami strategicznymi dziejącymi się w czasie rzeczywistym, takimi jak „Polanie II” czy serii „Earth 2140”, „Earth 2150”.