Do końcówki 2011 roku pod adresami polska.pl i poland.pl Naczelna Akademicka Sieć Komputerowa prowadziła serwisy informacyjne o naszym kraju. W pewnym momencie jednak urzędnicy doszli do wniosku, że lepiej się stanie, jeśli domeny zostaną wydzierżawione prywatnemu podmiotowi. Tym podmiotem była Agora. Bardzo szybko eksperci ds. rynku internetowego podnieśli rwetes. Urzędnicy zaś zaczęli wzajemnie obarczać się winą.

>>>Więcej w serwisie gazetaprawna.pl<<<