Obie, zaprezentowane wczoraj wieczorem dziennikarzom nowości, mają obiecującą specyfikację: procesory Qualcomma – odpowiednio Snapdragon 435 – View2 i 450 – View2 Pro, 3 i 4 GB pamięci RAM, 32 i 64 GB pamięci wbudowanej, baterie o pojemności 3000 mAh, 6 calowe ekrany IPS o proporcjach 19:9 (z notchem), czytniki linii papilarnych i możliwość odblokowania telefonu twarzą. Producent, tak jak w swoich poprzednich modelach, duży nacisk kładzie na możliwości fotograficzne. Model Pro wyposażony jest w sumie w trzy obiektywy, w tym jeden szerokokątny (po 16 mpx każdy). Główny aparat ma jasną przesłonę 1.75, co daje nadzieję na niezłe zdjęcia w gorszych warunkach oświetleniowych. I przednia i tylna kamera jest wyposażona w stabilizację obrazu.

Oba smartfony mają moduł NFC, który umożliwi nam płatności zbliżeniowe, w obu znajdziemy także slot na kartę pamięci.

Najważniejszą zmianą w porównaniu do starszych modeli wydaje się jednak rezygnacja z autorskiej nakładki Wiko i zastosowanie czystego Androida (w obu w wersji 8.0), wzbogaconego minimalnie, m.in. o możliwość wybudzenia telefonu dwukrotnym uderzeniem w ekran.
Telefony prezentowała ambasadorka marki w Polsce – przeurocza lekkoatletka, olimpijka Joanna Jóźwik. Ambasadorem marki jest też były piłkarz, Andrea Pirlo.

Ceny? View2 kosztuje 849 zł, View2 Pro – 1249 zł. A my mamy już w redakcji wersję Pro, za jakiś czas będziemy więc w stanie powiedzieć, jak telefon sprawuje się w rzeczywistości.