Każde gospodarstwo domowe, od czasu do czasu, musi stawić czoła ciężkiej próbie. Zdarza się, że urządzenia, z których korzystamy na co dzień odmawiają nam posłuszeństwa. Musimy sięgnąć wtedy po pomoc specjalisty, co często nie jest ani tanie, ani łatwe. Żmudne tłumaczenie, jak doszło do awarii, umówienie wizyty, oględziny sprzętu i raptem okazuje się, że naprawa zajmie tydzień i jest bardzo droga. Dzięki rewolucyjnej funkcji Smart Diagnosis, w którą firma LG wyposażyła najnowsze pralki, możemy o tym zapomnieć.

Reklama

Celem LG jest nie tylko dostarczanie najlepszych jakościowo produktów, ale również zapewnienie profesjonalnego wsparcia ich użytkownikom – powiedział Tomasz Aleksandrzak, dyrektor marketingu polskiego oddziału firmy. Dziś, w dobie inteligentnych urządzeń, nic nie stoi na przeszkodzie, by wspierały one również własny serwis. To rewolucyjny zwrot w myśleniu o technologii, która nas otacza.

System Inteligentnej Diagnostyki (Smart Diagnosis) pozwala jedynie w ciągu 20 sekund, przy użyciu telefonu komórkowego, zidentyfikować aż 78 najczęstszych problemów technicznych, występujących w produktach AGD. Wystarczy jedno połączenie telefoniczne z infolinią firmy, by doradca LG, dzięki zakodowanej informacji przesłanej z urządzenia, poinformował nas o rodzaju usterki, udzielił porady dotyczącej jej rozwiązania lub skierował przypadek do wyspecjalizowanego działu serwisowego. Zawinięty sznur odpływowy, zbyt mała ilość wody w praniu, zbyt duża ilość detergentu – to tylko niektóre problemy, z którymi spotykamy się podczas użytkowania pralki, które z reguły brane są za poważne, mechaniczne usterki.

Na szczęście nie musimy już martwić się, że zamówiony „fachowiec” przyjedzie bez odpowiednich narzędzi, zmarnuje nasz czas i pieniądze, na szukaniu problemu, który faktycznie okaże się drobnostką. Eksperci infolinii firmy LG, którzy dzięki funkcji Smart Diagnosis otrzymują precyzyjną informację o rodzaju usterki, mogą od razu zaproponować najlepsze rozwiązanie. Jako użytkownicy, szybko dowiadujemy się, jakie naprawy są niezbędne, dzięki czemu możemy być pewni, że pomoc, którą otrzymujemy, jest adekwatna i nie ponosimy nadmiernych kosztów. Po raz pierwszy profesjonalne usługi są pod pełną kontrolą.

Reklama

Warto pamiętać, że bardzo często problem ze sprzętem nie jest spowodowany usterką techniczną, lecz powstaje w skutek nieumiejętnej obsługi urządzenia. Zgłaszane reklamacje i awarie, tak na prawdę nie wymagają interwencji serwisanta, gdyż wina leży po stronie użytkownika. To właśnie ze względu na takie sytuacje firma LG Electronics wyposażyła swoje pralki w innowacyjną funkcję Smart Diagnosis. Dodatkowo dzięki inteligentnym rozwiązaniom serwisowym pralek LG, użytkownik może zdiagnozować telefonicznie pralkę, nawet gdy urządzenia nie podlega już gwarancji. Warto pamiętać o tym, iż silnik Direct Drive, w który wyposażona została najnowsza linia pralek LG, objęta została aż 10-letnim okresem gwarancyjnym.

Pralka LG sama powie, co się w niej zepsuło / Media