Firma LG Electronics udostępnia swoim użytkownikom 3D World, światowy serwis nowej generacji, oferujący treści premium w trójwymiarze. Platforma będzie dostępna dla posiadaczy telewizorów LG CINEMA 3D Smart TV w niemal 70 krajach, w tym w Polsce. Nowy serwis wykorzystuje aplikację LG Smart TV 3D Zone, którą uruchomiono w ubiegłym roku. Dzięki 3D World użytkownicy LG zyskają dostęp do nieustannie powiększanych zbiorów wysokiej jakości treści 3D.
3D World umożliwi klientom wyszukiwanie unikalnych materiałów multimedialnych podzielonych na wiele kategorii, takich jak rozrywka, sport, dokument, dzieci czy styl życia. Dzięki dostępnym technologiom ruch w programach sportowych stanie się bardziej dynamiczny, filmy dokumentalne nabiorą realizmu, a programy edukacyjne w dziale dziecięcym jeszcze bardziej pochłoną małych widzów.
Gotowanie, podróże, moda czy inne hobby — każdy znajdzie tu coś dla siebie. Oprócz udostępniania samych treści 3D, LG zamierza rozwijać współpracę z ich globalnymi dostawcami, aby zapewnić swoim klientom dostęp do najpopularniejszych materiałów w najlepszej jakości
3D World to kolejny krok w długofalowej strategii LG, która obejmuje zwiększenie dostępności najlepszych trójwymiarowych treści posiadaczom telewizorów CINEMA 3D — powiedział Havis Kwon, prezes i dyrektor generalny firmy LG Home Entertainment Company. Uruchomienie globalnego serwisu 3D World dowodzi, jak bardzo zależy nam na dostarczaniu klientom różnorodnych treści 3D wysokiej klasy.
W przypadku telewizorów CINEMA 3D Smart TV wyprodukowanych w 2011 r. serwis 3D World będzie oferowany w formie aplikacji, natomiast w modelach z 2012 r. będzie on dostępny w postaci zakładki w panelu nawigacyjnym.