Doniesienia o wzbudzającym uczucie paranoi billboardzie pojawiły się na serwisie Gawker. Autor tego bloga szedł ulicą i - jak sam pisze - w pewnym momencie usłyszał w swojej głowie głos kobiety.

Głos pytał "Kto tam? Kto tu jest?" - autor doszedł do wniosku, że właśnie przeżył załamanie psychiczne. Po chwili popatrzył na billboard, koło którego przechodził. Stacja telewizyjna reklamuje serial "Paranormal State", informując przy tym, że 73 procent Amerykanów wierzy w istnienie duchów. Dzięki głosom we własnej głowie przekonają do tego pozostałą resztę.

Technologia zastosowana w tej formie reklamy nie jest czymś zupełnie nowym, dotąd jednak nie była ona dopracowana i na pewno nie była przeznaczona do celów komercyjnych. Do świata reklamy wprowadziła ją firma IRI Technologies. Na swojej stronie zachwalają produkt jako idealną formę przekazywania informacji do określonej strefy bądź głowy danego klienta sklepu.


Za Gawker




Reklama