Firma została założona w 2013 roku i od tamtej pory zajmuje się produkcją i sprzedażą nowoczesnych urządzeń mobilnych. Aktualnie Infinix jest obecny w ponad 40 krajach i pracuje nad rozwojem portfolio swoich produktów w Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. W najbliższych tygodniach marka zadebiutuje z ofertą smartfonów w Polsce oraz w Czechach.
Smartfon dla pokolenia Z
Infinix dedykuje swoje urządzenia mobilne głównie do tzw. pokolenia Z, łącząc modny styl z nowoczesną technologią. Smartfony od dawna pełnią rolę „centrum zarządzania światem” i aparatu fotograficznego, ale teraz kluczową rolę odgrywa komfort oglądania treści dostępnych w serwisach społecznościowych i na platformach streamingowych oraz grania w gry mobilne. Użytkownicy, zwłaszcza ci młodzi, szukają zatem coraz bardziej wydajnych i coraz lepiej zaprojektowanych urządzeń mobilnych.
Produkty Infinix wyposażone są w wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, superszybkie ładowanie, czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Wszystko to znajdziemy w przystępnych cenowo urządzeniach, które pozwalają w pełni wykorzystywać możliwości cyfrowego świata.
Infinix Mobile należy do portfolio jednego z czołowych w skali globalnej producentów smartfonów - Transsion Holdings. Według danych Counterpoint Research łączna sprzedaż telefonów w przypadku trzech należących do Transsion marek kształtowała się w 2021 r. na poziomie 185 milionów sztuk, a liczba sprzedanych smartfonów wzrosła o 61 proc.
W 2021 roku Infinix Mobile wypuścił nowy model smartfona - ZERO X Pro z aparatem 108MP i funkcją zooma 60X Moon Shot.