Gdy w listopadzie 2007 roku Amazon.com zaprezentował swój czytnik do e-książek (oraz udostępnił amerykańskim klientom tysiące elektronicznych tomów) mówiono o rewolucji. Znana nam papierowa książka miała odejść do lamusa.

Oczywiście pojawiły się też uwagi do wyglądu oraz ergonomiki urządzenia. Design Kindle’a uznano za dość archaiczny, zupełnie nieprzystający do gadżetu, który miał dokonać przełomu.

Jeśli wierzyć zdjęciom zamieszczonym na Mobileread, Amazon wziął sobie te zastrzeżenia do serca. Kindle 2 to gadżet o zaokrąglonych kształtach (trochę kojarzy się z białym iPhone’m lub iPodem Classic). Co ważne urządzenie zostało znacznie odchudzone.

Jak twierdzi Mobilread.com, nowy Kindle ma kosztować 359 dolarów, a jego premiera została zaplanowana na 24 lutego. Amazon póki co nie potwierdza tych informacji – poczekamy, zobaczymy.





Reklama