Aplikacja bankowości mobilnej na smartfony będzie dostępna dla klientów indywidualnych oraz biznesowych – posiadaczy konta eFirma, użytkujących bankowość elektroniczną Netbank. Korzystanie z kontaktu z bankiem przez telefon – bez ograniczeń czasu i miejsca – staje się coraz bardziej popularne w Polsce. Użytkownik, bez konieczności otwierania przeglądarki internetowej oraz wpisywania adresu internetowego banku, ma możliwość sprawdzania dostępnych środków na swoich rachunkach, przeglądania historii operacji, realizacji przelewów krajowych czy pomiędzy własnymi rachunkami. Aplikacja mobilna Nordea zawiera również szereg dodatkowych funkcji: konwerter walutowy, kalkulator kredytowy oraz lokalizator oddziałów i bankomatów pokazujący drogę dotarcia do placówki banku z miejsca, w którym użytkownik w danym momencie się znajduje.
Wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej podyktowane jest naszą strategią rozwoju. Chcemy być bankiem przyjaznym i dostępnym dla naszych Klientów. Bankowość mobilna jest kolejną usługą, która przybliża i ułatwia codzienne zarządzanie finansami. Dzięki niej za pomocą telefonu można dokonywać wybranych operacji na koncie, a w przypadku wątpliwości – dzięki opcji "kontakt”- połączyć się bezpośrednio z Centrum Obsługi Klienta – mówi Tomasz Jakubowski, Dyrektor Departamentu Produktów Bankowych w Nordea Bank Polska.
Z aplikacji mobilnej można skorzystać bezpłatnie. Za pomocą kodu QR można przejść bezpośrednio za pomocą urządzenia mobilnego na platformę iTunes lub Google+ i pobrać aplikację banku Nordea.