Przejrzeli posty i komentarze z ostatnich trzech tygodni. Okazało się, że trzy czwarte z nich było zupełnie neutralnych, w żaden sposób nie naładowanych emocjonalnie. Jedna ósma była pozytywna: głównie komplementy dla Wojewódzkiego i życzenia noworoczne. Tylko pozostała jedna ósma była nacechowana negatywnie.

- Byłem przez dwa tygodnie na wakacjach i nie było tam moich wpisów. I zobaczyłem, co się tam dzieje, jaki jest poziom nienawiści - takJakub Wojewódzki tłumaczył dlaczego zdecydował się przed kilkoma dniami skasować swój profil na Facebooku.

Okazuje się, jednak że za tym "poziomem nienawiści" stało zaledwie kilkanaście postów. Bardzo dużo dotyczyło pracy i wypowiedzi Wojewódzkiego ale w żaden sposób nie były obraźliwe. Były to np. pliki wideo od młodych zespołów z prośbą o występ w programie czy recenzję ich twórczości lub wpisy dotyczące spraw społecznych lub politycznych, czasem na poważnie, a czasem ironiczne. - Reasumując posty bezpośrednio nie dotyczące Kuby Wojewódzkiego, programów i kwestii najchętniej przez niego poruszanych stanowiły jedną trzecią wszystkich - tłumaczy Aleksander Szulc z Sotrender Research Team.

Nieco bardziej emocjonalne były komentarze pod wpisami na tablicy Wojewódzkiego. Ale i wśród nich jak wynika z analizy Sotrendera wynika tylko 17 procent było ewidentnie negatywnych. - Agresywne posty można policzyć na palcach jednej ręki

- wydaje się niemożliwe, żeby tak elokwentna osoba przestraszyła się kilku nieprzychylnych osób. W porównaniu z pierwszym lepszym internetowym forum, na którym można rzeczywiście znaleźć od przekleństw do fanatyzmu, fanpage Kuby Wojewódzkiego był prawdziwie elitarnym klubem dyskusyjnym
- dziwią się analitycy z Sotrender.

Fanpage Kuby Wojewódzkiego z 1,1 miliona obserwatorów był szóstą największą stroną polskiego Facebooka. Miał prawie dwukrotnie - o pół miliona - większą liczbę fanów od kolejnego w rankingu Grubsona. Coraz więcej gwiazd decyduje się na podobną działalność i prowadzenie swoich stron na Facebooku czy Twitterze. Czasem robią to samodzielnie, czasem jednak jak Wojewódzki korzystają z pomocy menadżerów czy agencji.

Wojewódzkiego od jego debiutu na deskach Teatru 6 piętro wspierała agencja kreatywna The Next Step.