MySpace Polska rusza z kolejną inicjatywą, która pozwoli utalentowanym użytkownikom serwisu na rozwinięcie skrzydeł. Tym razem jest to konkurs dla tych, którzy kochają muzykę, ale sami jej nie tworzą i nie wykonują, za to mają dobre oko i kamerę, choćby w telefonie komórkowym. Zadaniem uczestników jest nakręcenie klipu do najnowszego singla bydgoskiego zespołu George Dorn Screams. Wideo może ilustrować wybrany kawałek utworu "Cul-de-Sac" (piosenkę można pobrać z tej strony ), technika wykonania jest absolutnie dowolna.

Reklama

Nagrany przez siebie teledysk (o długości od 10 do 30 sekund) należy umieścić w serwisie MySpace Wideo, a następnie powiadomić o tym fakcie zespół, zamieszczając odpowiedni komentarz na profilu grupy George Dorn Screams.

Najlepsze propozycje zostaną zmontowane w unikalny na skalę światową teledysk stworzony przez wielu fanów równocześnie. Uwaga! Konkurs trwa tylko do końca lutego.

Singiel "Cul-de-Sac" pochodzi z drugiego albumu grupy zatytułowanego "O'Malley's Bar". Album został zarejestrowany w Stanach Zjednoczonych, pod czujnym okiem nominowanego do nagrody Grammy producenta Johna Congletona (m.in. The Roots, Bono, Modest Mouse, Marilyn Manson). Płyta, wydana nakładem Ampersand Records, ukaże się 9 lutego. Kilka dni wcześniej będzie można jej posłuchać w całości w serwisie MySpace, na oficjalnym profilu George Dorn Screams.