Komputronik SA, w ramach dalszego rozszerzania profilu działania o nowe usługi, rozpoczął realizację projektu "Serwis w siedzibie klienta". Ten pionierski na polskim rynku salonów komputerowych projekt ma charakter pilotażowy. Usługi w domu klienta obejmują naprawy komputerów stacjonarnych i notebooków, a także montaż podzespołów, ich modernizację oraz konserwację. Specjaliści Komputronik SA w ramach nowego projektu prowadzą również szkolenia z obsługi komputerów oraz oprogramowania. W pierwszej fazie prowadzony jest przez wybrane salony w Gdańsku, Opolu, Płocku, Poznaniu i Warszawie.

Reklama

"Projekt <Serwis w siedzibie klienta> powinien szczególnie przypaść do gustu użytkownikom, dla których dostarczenie własnego sprzętu do salonu jest z różnych względów kłopotliwe lub nie zawsze znajdują na to czas. Dodatkowym atutem tego typu usług jest praca wykonywana w domu lub biurze zleceniodawcy. Dzięki temu nasz specjalista może między innymi skonfigurować komputer tak, aby współpracował z innymi urządzeniami domowymi klienta, jak zestaw telewizyjny, router Wi-Fi czy sprzęt audio-video" - mówi Artur Pocięgiel, Kierownik Działu Usług Pozafinansowych Komputronik SA.

Każda usługa wyjazdowa jest wyceniana indywidualnie, w zależności od rodzaju zlecenia. Koszt dojazdu do klienta wynosi 1,22 za jeden kilometr przy założeniu, że pierwszych 5 kilometrów jest bezpłatnych.

Pilotażowy projekt "Serwis w siedzibie klienta" świadczony jest przez 6 wybranych salonów Komputronik: w Gdańsku (Galeria Bałtycka), Opolu (C.H. Karolinka), Płocku (C.H. Wisła), Poznaniu (ul. Grochowska 26) oraz Warszawie (al. Solidarności 82 i Galeria Metro 2). Zarząd firmy przewiduje rozszerzenie projektu na wszystkie salony własne, jak również salony franczyzowe. Harmonogram rozwoju uzależniony jest od faktycznego popytu na nowe usługi.