Zakupy w grupie, czyli polowanie na zniżki

| Aktualizacja:

Serwisy grupowe wymyślono trzy lata temu w USA. Dziś w Polsce działa ich już 10. Korzysta z nich kilkaset tysięcy Polaków. Większość klientów to kobiety z dużych miast w wieku 20 – 30 lat. Rynek jest tak chłonny, że do uruchomienia własnego serwisu szykuje się Google

wróć do artykułu
  • ~Banditos Mózgos
    (2011-07-19 14:48)
    Z perspektywy czasu widać, że rynek ciągle się rozwija, jest już ok. 30 podobnych serwisów i ich liczba ciągle rośnie. To bardzo dobre dla całego rynku, tj. wszystkich stron, które sa zaangażowane w tym biznesie. Powoli, ale jednak serwisy wprowadzają nowe rozwiązania - patrz fastdeal.pl i jego live shopping - niby żadna innowacja, ale powoduje, że jest to najwygodniejsza platforma na rynku.

Może zainteresować Cię też: