Szef EA, Andrew Wilson - jak donosi serwis Eurogamer - chce wykorzystać reklamy w grach jako "ważny składnik wzrostu dochodów firmy". Jak wynika z najnowszego finansowego raportu producenta gier, Wilson uznał, że gracze spędzają "wiele, wiele miliardów godzin" w produktach EA, a to przecież niewykorzystany potencjał reklamowy.

Reklama

EA obiecuje, że rozważnie wprowadzi reklamy

Oczywiście Wilson dodaje, że firma musi być bardzo rozważna, jeśli chodzi o wprowadzanie reklam i jest na wczesnym etapie rozważania tego pomysłu. O ile bowiem np. reklamy na billboardach czy budynkach, które mijamy w grach raczej graczom by nie przeszkadzały, to rozgrywka, przerywana filmikami, albo reklamy wyświetlane przed i po meczu w grze sieciowej na pewno wywołałyby wściekłość każdego nabywcy gry i raczej spowodowałyby skutek odwrotny od zamierzonego.