Warszawa
Reklama

Co czeka internautów w 2015? Nadciągają nowe zagrożenia. RAPORT o stanie bezpieczeństwa sieci

10 stycznia 2015, 08:30
Wielkim problemem w internecie jest cyberszpiegostwo. Zdaniem specjalistów McAfee, grupy terrorystyczne czy takie państwa jak Korea Północna, będą próbowały dostać się na serwery i wyciągnąć dane. Zmieni się także metoda działania - zamiast szybkich ataków, obliczonych na sparaliżowanie sieci, hakerzy będą raczej starać się dostać do systemu i powoli, minimalizując ryzyko wykrycia, zbierać informacje. Zdobyte dane będą sprzedawana na czarnym rynku. Może to dotknąć zwykłych ludzi - wystarczy, że przestępcy przejmą kontrolę nad bazami dany sklepów internetowych.
Wielkim problemem w internecie jest cyberszpiegostwo. Zdaniem specjalistów McAfee, grupy terrorystyczne czy takie państwa jak Korea Północna, będą próbowały dostać się na serwery i wyciągnąć dane. Zmieni się także metoda działania - zamiast szybkich ataków, obliczonych na sparaliżowanie sieci, hakerzy będą raczej starać się dostać do systemu i powoli, minimalizując ryzyko wykrycia, zbierać informacje. Zdobyte dane będą sprzedawana na czarnym rynku. Może to dotknąć zwykłych ludzi - wystarczy, że przestępcy przejmą kontrolę nad bazami dany sklepów internetowych. / Shutterstock
Eksperci ostrzegają przed hakerami. Tylko w trzecim kwartale 2014, w każdej minucie pojawiało się 307 nowych zagrożeń. W tym roku będzie jeszcze gorzej. Oto, co grozi nam w 2015.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama