Według danych firmy badawczej FutureSource Consulting soundbary Samsung po raz 10. z rzędu w 2023 roku były najchętniej kupowane na świecie. W omawianym okresie firma miała 20,3 proc. rynku soundbarów ilościowo i 18,8 proc. wartościowo. Z kolei w Polsce Samsung jest królem soundbarów od 9 lat.

Reklama

Coraz lepsza sprzedaż najdroższych modeli

Jak wynika z danych, w ubiegłym roku bardzo dobrze sprzedawały się najwyższe modele - HW-Q990C (wyposażonym w system audio 11.1.4 oraz umożliwiający bezprzewodowe podłączenie po WIFi z wybranymi telewizorami Samsunga) i HW-Q930C. Stanowiły one 17 proc. udziału pod względem ilościowym i ponad 35 proc. pod względem wartościowym.

Reklama

Jakie soundbary sprzedawały się najlepiej?

Królem sprzedaży był za to inny model, czyli HW-B550. Na podium znalazły się też modele, współpracujące z telewizorami Samsunga i wykorzystujące do grania także głośniki telewizora w usłudze Q-Symphony, czyli HW-Q60B i HW-Q600B.