Gdy trwają mundialowe rozgrywki, a z nieba leje się żar, Samsung proponuje zmianę zasad gwarancji na sprzęt RTV i AGD. Nowatorska gwarancja EKSPRES SERWIS, którą zostały objęte telewizory 3D LED TV i lodówki side by side zabezpiecza klientów przed jakże typową i częstą sytuacją, gdy muszą oddać urządzenie do naprawy, zastanawiając się jednocześnie, kiedy znów będą mogli z niego korzystać.

EKSPRES SERWIS trwa tyle samo co standardowa gwarancja: 24 miesiące, z tą jednak różnicą, że jest wyjątkowo szybki. Samsung zobowiązuje się naprawić każdą awarię uniemożliwiającą działanie sprzętu w ciągu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki. W rzadkich sytuacjach, kiedy urządzenia nie można naprawić na miejscu, klient nie zostanie bez lodówki czy bez telewizora.

Wówczas, na czas usuwania awarii, Samsung dostarczy klientowi urządzenie zastępcze. Każdy kibic, który zdecyduje się więc na zakup najwyższej klasy sprzętu RTV i AGD objętego EKSPRES SERWISEM, będzie miał pewność, że finał Mistrzostw Świata obejrzy na swoim telewizorze, z zimnym napojem w dłoni.