Nad takim dziennikiem, adresowanym tylko do użytkowników tabletów, o nazwie „The Daily”, pracuje News Corp. kontrolowany przez magnata Ruperta Murdocha. Zainwestuje w to 30 mln dol.

Wczoraj wejście na ten rynek ogłosił miliarder Richard Branson. Właściciel globalnego konglomeratu Virgin Media, w skład którego wchodzą linie lotnicze, firma fonograficzna i sieć komórkowa, zapowiedział, że szykuje magazyn tylko na iPada.

Premiera pisma, które dostępne będzie w formie aplikacji do pobrania z internetowego sklepu AppStore, zapowiedziana jest na przyszły tydzień. Tytuł magazynu na razie nie jest znany, ale wiadomo, że pisać będzie o rozrywce, biznesie, lifestyle.u, kulturze i podróżach.

Od strony biznesowej pokieruje nim 29-letnia córka Bransona Holly, a redaktorem naczelnym jest Anthony Noguera, który kierował wcześniej m.in. adresowanym do mężczyzn „FHM”.