Tytuł ten stanowi dowód możliwości, jakimi dysponowało Activision w ciągu trzech lat prac nad Call of Duty. Studio deweloperskie Treyarch wprowadziło szereg innowacji we wszystkich trybach rozgrywki. Najnowsza część ma najbogatszą zawartość w historii serii – obejmuje ona funkcje nowej generacji, takie jak gra sieciowa we wszystkich trybach, obszerną fabułę, której rozwój zależy od wyborów gracza, pakiet elementów do personalizacji, pełne przystosowanie do e-sportu, dodatkowe tryby gry i nie tylko.

Reklama

W premierowy weekend (7 i 8 listopada) w wybranych sklepach sieci Media Markt w Poznaniu (ul. Szwajcarska 14), Wrocławiu (Pl. Dominikański 3), Markach (ul. Piłsudskiego 1), Szczecinie (ul. Mieszka I 73) oraz sklepach sieci Saturn Planet w Warszawie (CH Arkadia, CH Złote Tarasy), Katowicach (ul. Chorzowska 107), Krakowie (ul. Pawia 5), Szczecinie (Al. Niepodległości 36) przygotowano wyjątkowe atrakcje. Fani będą mogli zobaczyć i sfotografować się z promocyjnym helikopterem Call of Duty oraz otrzymać promocyjną puszkę napoju Monster do każdej zakupionej kopii. Dodatkowymi atrakcjami będzie możliwość spotkania żołnierzy z gry a także konkursy, w których będzie można wygrać gadżety związane z Call of Duty: Black Ops III.