SONY chwali się OLED TV o grubości 3mm, Toshiba swoim 79-milimetrowym LCD, a Panasonic gargantuiczną plazmą o przekątnej 150 cali. Prądu pobiera tyle co mały blok mieszkalny. Obóz Blu-Ray świętuje (przedwcześnie) zwycięstwo nad wrogami od HD-DVD. Ten drugi obóz, po decyzji Warnera o wyborze Blu-Raya jako domyślnego formatu, praktycznie zamilkł. Tylko Toshiba przebąkiwała na znaną nutę, że "my tu jeszcze wrócimy".

WowWee dał się poznać jako producent robotów-zabawek, które chętnie kupilibyśmy dziecku, ale zatrzymali dla siebie. Któż nie chciałby przytulić się do małej cyber-pandy, która jęczy i tuli się do nas jak prawdziwy osesek.

10 nowych kamer wideo od Canona, 16 od Sony, 8 od Panasonica i 5 od JVC wskazuje dobitnie, że 2008 będzie rokiem wideo-szaleństwa. Oczywiście wszystko, nawet cyfrowe lustrzanki, muszą kręcić w rozdzielczości (nie zawsze bowiem jakości) High Definition.

Dwa kolory dominujące na targach to fortepianowa czerń i zielony. O ile np. w przypadku nowej serii telewizorów Toshiby faktycznie postawiono na czarny z połyskiem, to zielony jest słowem-kluczem. Kluczem do drzwi z napisem Ekologiczna Elektronika.

Ekologia w świecie gadżetów objawia się głównie za sprawą wszędobylskich paneli słonecznych jako źródła energii. Czy będzie to zestaw słuchawkowy bluetooth, czy ładowarka do komórek i odtwarzaczy mp3, prąd z ogniw fotowoltaicznych jest nie tyle modą, co wyznacznikiem trendu w rozwoju podręcznej elektroniki.

Last but not least, Microsoft zaczyna sprzedaż Zune na całym świecie. Na wiosnę!