Obecnie ponad 85 proc. nowych telewizorów Samsung Smart TV jest podłączonych do sieci, co wynika między innymi z coraz bogatszej oferty aplikacji filmowych i kategorii gamingowej. W 2022 roku w Polsce było blisko 2,6 mln aktywnych telewizorów Samsung Smart TV, a Samsung przewiduje, że liczba ta przekroczy 3 mln w 2023 roku, biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój rynku i coraz większe możliwości samych telewizorów.

Reklama

Czym jest Smart TV?

Smart TV to telewizor podłączony do Internetu, umożliwiający współpracę z wieloma domowymi sprzętami, a także z telefonem komórkowym. System Tizen jest sercem Samsung Smart TV, charakteryzującym się łatwością obsługi i nawigacji oraz zróżnicowanymi opcjami personalizacji. Aplikacje Smart TV są optymalizowane i certyfikowane, a w 2022 roku użytkownicy Samsung Smart TV zyskali wiele nowych aplikacji z różnych kategorii, takich jak gaming i aplikacje rozrywkowe.

Smart TV to nie tylko rozrywka, ale także szereg rozwiązań i możliwości wpływających na doświadczenia użytkowników. Telewizory Samsung Smart TV są coraz bardziej popularne dzięki swojej stabilności i jakości aplikacji oraz zdolności personalizacji. Obecnie już ponad 200 mln użytkowników w 197 krajach korzysta z inteligentnych telewizorów Samsung